czwartek, 10 stycznia 2013

1 Nothing

 Otworzyłam oczy, promienie słońca dobijały się przez szybę, rozproszone wpadały do środka. Nie było jeszcze piątej, Nowy Jork tak samo jak i jego przedmieścia był jeszcze pochłonięty błogim snem. Niestety ja, tego snu dzisiaj nie dostałam, można sobie tylko wyobrazić jak leżałam na łóżku co chwilę zamykając oczy, otwierałam je z nadzieją że to wszystko to był jakiś niedorozwinięty sen, który nie ma prawa odzwierciedlić się w rzeczywistości, lecz za każdym razem pojawiało się to samo zawiedzenie. Nie mam pojęcia co ze sobą zrobić, co zrobić ze swoim ciałem, jak mam się patrzyć na Navida, jak mam się patrzyć na Nicka, przecież nie da rady się go całe życie unikać. Cały czas wracają wspomnienia z wczorajszego dnia, cały czas widzę ten jego uśmiech, cały czas słyszę moje krzyki, cały czas czuję te nieprzyjemne dreszcze ogarniające moje ciało za każdym jego dotykiem, słowem. Mam ochotę krzyczeć jak widzę kogoś kogo uważałam za przyjaciela.



8 komentarzy:

  1. Nie wyobrażałam sobie nigdy jak mogłabym być w takiej sytuacji, a nią zgwałcił brat jej narzeczonego.... masakra. Rozdział cudny i czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże uwielbiam <3
    Rozdział cudowny;)
    Mam nadzieję że wszystko się wyjaśni.
    Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDEŃKO!!!! Współczuję jej.... ja nie wyobrażam sobie takiej sytuacji i tego że po takim traumatycznym przeżyciu potrafiłabym dalej żyć... ale coś czuję że na niej się to na pewno odbije... Czekam na nn!

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER ! bright--lights BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział, poważnie ^^ ogólnie cały blog czytałam dzis i jest powalający ^^ chcę następny rozdział ! ;D i zapraszam tez do siebie: http://nie-obiecuj-2-by-lenaxd.blog.pl/ (kontynuacja nie-obiecuj)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się wygląd bloga, jak tylko znajdę wolną chwilę to zabiorę się za czytanie ;) dam znać co i jak... ^^ Teraz chciałabym zaprosić cię do mnie ;) http://hope-love-truth.blogspot.com/ pojawił się prolog, może cię zainteresuje. xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog jest naprawde interesujący :) Nie moge się doczekać następnego rozdiału ;)

    OdpowiedzUsuń

wszystkie informacje o nn i reklamy bloga
(czyli spam) są usuwane,
linki proszę kierować do zakładki "Spam"